Víz Varázslatok

Levegő varázslatok | Tűz varázslatok | Föld varázslatok | Víz varázslatok

1 szint
42_blessÁLDÁS (BLESS)
Típus – Harc
Költség – 5
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Célpont szövetséges lény maximumot sebez ha támad.
HALADÓ – Célpont szövetséges lény maximum + 1-et sebez ha támad.
MESTER – Minden szövetséges lény maximum + 1-et sebez ha támad.

38_cureGYÓGYÍTÁS (CURE)
Típus – Harc
Költség – 6
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Töröl minden negatív varázslatot a célpont egységről + gyógyít ((Power x 5) + 10) életpontot.
HALADÓ – Töröl minden negatív varázslatot a célpont egységről + gyógyít ((Power x 5) + 20) életpontot.
MESTER – Töröl minden negatív varázslatot minden szövetséges egységről + gyógyít ((Power x 5) + 30) életpontot.

36_dispelELOSZLATÁS (DISPEL)
Típus – Harc
Költség – 5
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Töröl minden varázslatot a célpont szövetséges egységről.
HALADÓ – Töröl minden varázslatot a célpont szövetséges vagy ellenséges egységről.
MESTER – Töröl minden varázslatot minden egységről a csatamezőn.

33_protectionwaterVÍZ HÁRÍTÓ (PROTECTION FROM WATER)
Típus – Harc
Költség – 5
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – 30%-al csökkenti a Víz varázslatok sebzését a célpont szövetséges egységen.
HALADÓ – 50%-al csökkenti a Víz varázslatok sebzését a célpont szövetséges egységen.
MESTER – 50%-al csökkenti a Víz varázslatok sebzését minden szövetséges egységen.

01_sumonboatHAJÓIDÉZÉS (SUMMON BOAT)
Típus – Kaland
Költség – 6
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Idézhetünk egy hajót a hősünk “készletéből” Ennek az esélye 50%.
HALADÓ – Idézhetünk egy hajót a “készletből” vagy ha nincs, akkor egy teljesen újat. Ennek az esélye 75%.(max 64 hajó lehet egy játékban).
MESTER – 100% , hogy sikerül hajót idézni.

2 szint
17_iceboltJÉGCSAPÁS (ICE BOLT)
Típus – Harc
Költség – 8
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Célpont ellenséges egység ((Power x 20) + 10) pontnyit sebesül.
HALADÓ – Célpont ellenséges egység ((Power x 20) + 20) pontnyit sebesül.
MESTER – Célpont ellenséges egység ((Power x 20) + 50) pontnyit sebesül.

63_removeobstacleAKADÁLY TÖRLÉS (REMOVE OBSTACLE)
Típus – Harc
Költség – 7
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Törölhetünk a csatamezőről egy nem mágikus obiektumot.
HALADÓ – Mint az alap, + a TŰZ FAL is levehető.
MESTER – Mindenféle tereptárgy levehető a csatamezőről.

02_scutleboatHAJÓLÉKELÉS (SCUTTLE BOAT)
Típus – Kaland
Költség – 8
Hatóidő – Azonnali
ALAP – A varázslat 50%-al pusztítja el a hajót.
HALADÓ – A varázslat 75%-al pusztítja el a hajót.
MESTER – A varázslat 100%-al pusztítja el a hajót.

46_weaknessGYENGESÉG (WEAKNESS)
Típus – Harc
Költség – 8
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – A célpont ellenséges egység támadása csökken 3-al.
HALADÓ – A célpont ellenséges egység támadása csökken 6-al.
MESTER – Minden ellenséges egység támadása csökken 6-al.

3 szint
60_forgetfulnessFELEDÉKENYSÉG (FORGETFULNESS)
Típus – Harc
Költség – 12
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – A varázslat felezi a távolságot az ellenfél egyik lövész egységén.
HALADÓ – Célpont ellenséges egység nem képes használni lövész képességét.
MESTER – Az ellenfél összes lövész egysége képtelen lesz használni a lövész képességét.

21_frostringFAGY GYŰRŰ (FROST RING)
Típus – Harc
Költség – 12
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Célpont hexa körében az egységek ((Power x 10) + 15) egységet sebződnek. A célpont hexán nem hat.
HALADÓ – Mint az alap, de a sebzés ((Power x 10) + 30 egységre növekszik).
MESTER – Mint az alap, de a sebzés((Power x 10) + 60 egységre növekszik).

50_mirthJÓKEDV (MIRTH)
Típus – Harc
Költség – 12
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – A célpont szövetséges morálja +1-el növekszik.
HALADÓ – A célpont szövetséges morálja +2-vel növekszik
MESTER – Minden szövetséges egység morálja növekszik kettővel.

62_teleportTELEPORTÁLÁS (TELEPORT)
Típus – Harc
Költség – 15
Hatóidő – Azonnali
ALAP – A célpont szövetséges azonnal a célpont hexára “ugrik”. Nem lehet átteleportálni várárkon vagy falon.
HALADÓ – Mint az alap, de itt már csak a falak jelenthetnek gátat.
MESTER – Az egység bárhova teleportálható.

4 szint
64_cloneFANTOMKÉP (CLONE)
Típus – Harc
Költség – 24
Hatóidő – Aktuális csata.
ALAP – Duplikálja a célpont szövetséges egységet. Maximum 5. szintü egységig. Amikor megütik a másolatot azonnal eltünik.
HALADÓ – Mint az alap, de itt már 6. szintű egységet is másolhatunk.
MESTER – Mint az alap ,de itt már 7.szintű egységet is másolhatunk.

49_prayerIMÁDSÁG (PRAYER)
Típus – Harc
Költség – 16
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – A célpont szövetséges támadása, védelme és sebessége(hexa/kör) megnő kettővel.
HALADÓ – A célpont szövetséges támadása, védelme és sebessége(hexa/kör) megnő néggyel.
MESTER – Minden szövetséges támadása, védelme és sebessége(hexa/kör) megnő néggyel.

08_waterwalkVÍZEN JÁRÁS (WATER WALK)
Típus – Kaland
Költség – 12
Hatóidő – 1 Nap
ALAP – Ha megidézzük akkor a hősünk képes lesz a vizeken átkelni (megállni nem). Vízen való mozgásra csak 60 % mozgást használhat.
HALADÓ – Mint az alap, kivétel hogy itt már 80% mozgást tehet meg víz felett.
MESTER – Mint z alap, kivétel hogy itt már 100% mozgást tehet meg víz felett.

5 szint
67_summonwaterVÍZ ELEMENTÁL IDÉZÉS (SUMMON WATER ELEMENTAL)
Típus – Harc
Költség – 25
Hatóidő – Aktuális csata
ALAP – (Power x 2) Viz Elementál érkezi a csatába a te oldaladon. Egyszerre csak egyfajta elementálod lehet.
HALADÓ – (Power x 3) Viz Elementál érkezi a csatába a te oldaladon.
MESTER – (Power x 4) Viz Elementál érkezi a csatába a te oldaladon.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.