Tűz Varázslatok

Levegő varázslatok | Tűz varázslatok | Föld varázslatok | Víz varázslatok

1 szint
44_bloodlustVÉRSZOMJ (BLOODLUST)
Típus – Harc
Költség – 5
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Célpont, szövetséges egység +3 támadást kap közelharcban.
HALADÓ – Célpont, szövetséges egység +6 támadást kap közelharcban.
MESTER – Minden szövetséges egység +6 támadást kap közelharcban

43_curseÁTOK (CURSE)
Típus – Harc
Költség – 6
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Az ellenfél egyik egysége minimum sebzést okoz a harcban.
HALADÓ – Az ellenfél egyik egysége a (minimum sebzés 80% – 1) sebzést okoz a harcban.
MESTER – Az ellenfél minden egysége a (minimum sebzés 80% – 1) sebzést okoz a harcban.

32_protectionfireTŰZ HÁRÍTÓ (PROTECTION FROM FIRE)
Típus – Harc
Költség – 5
Hatóidő – 1 kör/Power
ALAP – A tűzvarázslatok 30%-al kevesebet sebeznek a célpont egységen.
HALADÓ – A tűzvarázslatok 50%-al kevesebet sebeznek a célpont egységen.
MESTER – A tűzvarázslatok 50%-al kevesebet sebeznek az összes szövetséges egységen.

2 szint
61_blindVAKÍTÁS (BLIND)
Típus – Harc
Költség – 10
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Célpont ellenséges egység “megvakul” és nem képes támadni. Ha megtámadják 50% támadásponttal üt vissza.
HALADÓ – Célpont ellenséges egység “megvakul” és nem képes támadni. Ha megtámadják 25% támadásponttal üt vissza.
MESTER – Célpont ellenséges egység “megvakul” és nem képes támadni. Ha megtámadják nem üt vissza.

14_firewallTŰZ FAL (FIRE WALL)
Típus – Harc
Költség – 8
Hatóidő – 2 Kör
ALAP – Két hexa hosszú tűzfal keletkezik a célpont hexáról. Akik beleálnak ((Power x 10) + 10) sebzést szenvednek el.
HALADÓ – Mint az alap,de itt a fal hossza már hexa és a sebzés ((Power x 10) +20) lesz.
MESTER – Mint a haladó, csak a sebzés módosul ((Power x 10) + 50)-re.

3 szint
22_fireballTŰZLABDA (FIREBALL)
Típus – Harc
Költség – 15
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Az egységek a célpont hexán és körülötte ((Power x 10) + 15) sebesül.
HALADÓ – Mint az alap, de itt a sebzés már ((Power x 10) + 30).
MESTER – Mint az alap, de itt már a sebzés((Power x 10) + 60).

12_landmineAKNÁSÍTÁS (LAND MINE)
Típus – Harc
Költség – 18
Hatóidő – Érintésig
ALAP – A csatamezőn véletlenszerüen 4 helyre akna kerül. Az aki belesétál ((Power x 10) + 25) egységet sebesül.
HALADÓ – A csatamezőn véletlenszerüen 6 helyre akna kerül. Az aki belesétál ((Power x 10) + 50) egységet sebesül.
MESTER – A csatamezőn véletlenszerüen 8 helyre akna kerül. Az aki belesétál ((Power x 10) + 100) egységet sebesül.

51_misfortuneBALSZERENCSE (MISFORTUNE)
Típus – Harc
Költség – 12
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – A célpont egység szerencséje csökken egyel.
HALADÓ – A célpont egység szerencséje csökken kettővel.
MESTER – Az ellenfél minden egységének a szerencséje csökken kettővel.

4 szint
27_armageddonARMAGEDDON (ARMAGEDDON)
Típus – Harc
Költség – 24
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Minden egység ((Power x 50) + 30) sebesülést szenved a csatamezőn.
HALADÓ – Minden egység ((Power x 50) + 60) sebesülést szenved a csatamezőn.
MESTER – Minden egység ((Power x 50) + 120) sebesülést szenved a csatamezőn.

58_berserkÖRJÖNGÉS (BERSERK)
Típus – Harc
Költség – 20
Hatóidő – 1 Kör
ALAP – A célpont a hozzá legközelebb álló egységet támadja. Minden lényen hat, aki 1 hex sugarú körön belül áll.
HALADÓ – A célpont a hozzá legközelebb álló egységet támadja. Minden lényen hat, aki 7 hex sugarú körön belül áll.
MESTER – A célpont a hozzá legközelebb álló egységet támadja. Minden lényen hat, aki 19 hex sugarú körön belül áll.

30_fireshieldTŰZ PAJZS (FIRE SHIELD)
Típus – Harc
Költség – 16
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – A közelharci sebzés 20%-át sebzi, ha az egységet megtámadják.
HALADÓ – A közelharci sebzés 25%-át sebzi, ha az egységet megtámadják.
MESTER – A közelharci sebzés 30%-át sebzi, ha az egységet megtámadják.

55_frenzyDÜHÖNGÉS (FRENZY)
Típus – Harc
Költség – 16
Hatóidő – Az egység következő cselekedéséig.
ALAP – A célpont egység támadásához hozzá adódig a védelem 100%-a és a védelme 0-ra csökken.
HALADÓ – A célpont egység támadásához hozzá adódig a védelem 150%-a és a védelme 0-ra csökken.
MESTER – A célpont egység támadásához hozzá adódig a védelem 200%-a és a védelme 0-ra csökken.

23_infernoPOKOLTŰZ (INFERNO)
Típus – Harc
Költség – 16
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Célpont hexán és a körülötte levő 2 hexa sugarú körben mindenki ((Power x 10) + 20) pontnyit sebesül.
HALADÓ – Célpont hexán és a körülötte levő 2 hexa sugarú körben mindenki ((Power x 10) + 40) pontnyit sebesül.
MESTER – Célpont hexán és a körülötte levő 2 hexa sugarú körben mindenki ((Power x 10) + 80) pontnyit sebesül.

54_slayerMÉSZÁRLÁS (SLAYER)
Típus – Harc
Költség – 16
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Célpont egység támadása megnő 8-cal, ha Behemótot vagy Sárkányt vagy Hydrát támad..
HALADÓ – Mint az alap, plusz Ördög és Angyal ellen is jár a bónusz.
MESTER – Mint a haladó, plusz Titán ellen is nő a támadás.

5 szint
41_sacrificeÁLDOZÁS (SACRIFICE)
Típus – Harc
Költség – 25
Hatóidő – Állandó
ALAP – Célpont, nem élőhalott egységet feláldozzuk (kinyírjuk). Másik célpont halott egységet feltámasztjuk. ((Power + feláldozott lény alap ÉP-je +
3) x feláldozott lények száma) képlet alapján térnek vissza az élők közé.
HALADÓ – Célpont, nem élőhalott egységet feláldozzuk (kinyírjuk). Másik célpont halott egységet feltámasztjuk. (( Power + feláldozott lény alap ÉP-je +
6) x feláldozott lények száma) képlet alapján térnek vissza az élők közé..
MESTER – Célpont, nem élőhalott egységet feláldozzuk (kinyírjuk). Másik célpont halott egységet feltámasztjuk. (( Power + feláldozott lény alap ÉP-je +
10) x feláldozott lények száma) képlet alapján térnek vissza az élők közé.

65_summonfireTŰZ ELEMENTÁL IDÉZÉS (SUMMON FIRE ELEMENTAL)
Típus – Harc
Költség – 25
Hatóidő – 1 Csata
ALAP – (Power x 2) Tűz elementált idézhetsz meg és hívhatod segítségre egy csata erejéig. Egy csatában csak egyfajta elementált használhatsz.
HALADÓ – (Power x 3) Tűz elementált idézhetsz meg és hívhatod segítségre egy csata erejéig.
MESTER – (Power x 4) Tűz elementált idézhetsz meg és hívhatod segítségre egy csata erejéig.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.