Levegő Varázslatok

Levegő varázslatok | Tűz varázslatok | Föld varázslatok | Víz varázslatok

1 szint
52_hasteGYORSÍTÁS  (HASTE)
Típus – Harc
Költség – 6
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Célpont szövetséges egység sebessége megnő 3 hex/körrel
HALADÓ – Célpont szövetséges egység sebessége megnő 5 hex/körrel
MESTER – Minden szövetséges egységünk sebessége megnő 5 hex/körrel

06_viewairMADÁRTÁVLAT  (VIEW AIR)
Tipus – Kaland
Költség – 2
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Megmutatja az összes varázstárgyat a View World képernyőn.
HALADÓ – Megmutatja az összes varázstárgyat, hőst a View World képernyőn.
MESTER – Megmutatja az összes varázstárgyat, hőst és várost.

2 szint
05_disguiseÁLCA  (DISGUISE)
Típus – Kaland
Költség – 4
Hatóidő – 1 Nap
ALAP – Ha az ellenfél kutakodik a hősünkön, akkor erősebb egységeket mutat, de normál létszámmal
HALADÓ – Az összes egységedet úgy tünteti fel az ellenség számára, hogy az a te legerősebb sereged. A számok nem változnak egyik csoportban sem.
MESTER – Az összes egységedet úgy tünteti fel az ellenség számára, hogy az a te legerősebb sereged. A számok 0-ra változnak az összes csoportban.

48_disruptingrayGYENGÍTŐ SUGÁR (DISRUPTING RAY)
Típus – Harc
Költség – 10
Hatóidő – Aktuális csatában
ALAP – Csökkenti a célpont ellenfél egység védelmét hárommal.
HALADÓ – Csökkenti a célpont ellenfél egység védelmét néggyel.
MESTER – Csökkenti a célpont ellenfél egység védelmét öttel.

50b_fortuneSZERENCSE (FORTUNE)
Típus – Harc
Költség – 7
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Növeli a szerencséjét a célpont szövetséges egységnek egyel.
HALADÓ – Növeli a szerencséjét a célpont szövetséges egységnek kettővel.
MESTER – Növeli a szerencséjét a célpont szövetséges egységnek kettővel.

18_lightningboltVILLÁMCSAPÁS (LIGHTNING BOLT)
Típus- Harci
Költség – 10
Hatóidő – Azonali
ALAP – A célpont ellenfél ((Power x 25) + 10) sebzést szenved el.
HALADÓ – A célpont ellenfél ((Power x 25) + 20) sebzést szenved el.
MESTER – A célpont ellenfél ((Power x 25) + 50) sebzést szenved el.

45_precisionPONTOSSÁG (PRECISION)
Típus- Harc
Költség – 8
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Célpont szövetséges egység, aki távolra lő, annak a támadási távolsága megnő 3-al.
HALADÓ – Mint az alap, kivétel a támadási táv, ami itt már 5-el növekszik.
MESTER – Mint a haladó, de minden szövetséges távolsági egység támadása növekszik.

3 szint
29_airshieldLEVEGŐ PAJZS (AIR SHIELD)
Típus – Harc
Költség – 12
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Célpont szövetséges 25%-al kevesebb sebzést szenved el a távolról érkező sebzésből.
HALADÓ – Célpont szövetséges 50%-al kevesebb sebzést szenved el a távolról érkező sebzésből.
MESTER – Minden szövetséges 50%-al kevesebb sebzést szenved el a távolról érkező sebzésből.

26_destroyundeadÉLŐHALOTT ÖLŐ (DESTROY UNDEAD)
Típus- Harc
Költség – 15
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Minden élőhalott elszenved ((Power x 10) +10) sebzést.
HALADÓ – Minden élőhalott elszenved((Power x 10) +20) sebzést.
MESTER – Minden élőhalott elszenved ((Power x 10) + 50) sebzést.

31_protectionairLEVEGŐ HÁRÍTÓ (PROTECTION FROM AIR)
Típus- Harc
Költség – 5
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – A levegő varázslatok sebzését csökkenti 30%-al a célpont, kiválasztott lényen.
HALADÓ – A levegő varázslatok sebzését csökkenti 50%-al a célpont, kiválasztott lényen.
MESTER – A levegő varázslatok sebzését csökkenti 50%-al minden egységünkön.

59_hypnotizeHIPNOTIZÁLÁS (HYPNOTIZE)
Típus – Harc
Költség – 18
Hatóidő – Speciális
ALAP – Ha a célpont, ellenséges egység életereje kevesebb mint ((Power x 25) + 10), akkor átvehetjük az irányítást.
Ha szövetséges egység támadja a Hipnotizált egységet, akkor az nem üt neki vissza.
HALADÓ – Mint az alap, kivétel az ellenfél életereje, ami kevesebb mint ((Power x 25) + 20).
MESTER  – Mint az alap, kivétel az ellenfél életereje, ami kevesebb mint ((Power x 25) + 50).

4 szint
20_chainlightningLÁNCVILLÁM (CHAIN LIGHTNING)
Típus – Harc
Költség- 24
Hatóidő – Azonnali
ALAP – A villámcsapás a célpont lényen ((Power x 40)+25) sebez. A csapás tovább folytatódik a következő egységen fele sebzéssel. A hatás 4 egységen át folytatódik.
HALADÓ – A villámcsapás a célpont lényen ((Power x 40)+50) sebez. A csapás tovább folytatódik a következő egységen fele sebzéssel. A hatás 5 egységen át folytatódik.
MESTER  – Mint a haladó, csak a sebzés változik meg ((Power x 40) +100)-ra.

57_counterstrikeVISSZATÁMADÁS (COUNTERSTRIKE)
Típus – Harc
Költség – 24
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – A célpont szövetséges egység képes még egy visszaütésre körönként.
HALADÓ – A célpont szövetséges egység képes még két visszaütésre körönként.
MESTER  – Az összes szövetséges egység képes még két visszaütésre körönként.

5 szint
09_dimensiondoorDIMENZIÓ KAPU (DIMENSION DOOR)
Típus- Kaland
Költség- 25
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Bárhova teleportálhatunk a kaland térképen, ahová lehetséges. A varázslat 2x idézhető meg. Csökkenti a hős mozgáspontját 3-al. Ha a mozgás nullára csökkent, akkor nem alkalmazható.
HALADÓ – Mint az alap, kivétel, hogy 3x idézhetjük naponta.
MESTER  – Mint az alap, kivétel,hogy 4x alkalmazhatjuk és csak kettővel csökkenti a mozgás pontokat.

07_flyREPÜLÉS (FLY)
Típus- Kaland
Költség – 20
Hatóidő – 1 Nap
ALAP – Ha megidézzük hősünkre, akkor képes lesz mindenféle tereptárgy felett való áthaladásra. Az utazásra igy csak a 60% mozgáspontját használhatja fel.
HALADÓ – Mint az alap, kivétel, hogy 80% mozgáspontját utazhatja el így.
MESTER  – Mint az alap, kivétel: itt már 100% mozgáspontját utazhatja el.

37_magicmirrorMÁGIKUS TÜKÖR (MAGIC MIRROR)
Típus – Harc
Költség – 25
Hatóidő – 1 Round/Power
ALAP – Célpont egységünket az ellenfél valamilyen varázslattal megcélozza az 20% eséllyel visszaverődik az ellenfél valamelyik egységére.
HALADÓ – Célpont egységünket az ellenfél valamilyen varázslattal megcélozza az 30% eséllyel visszaverődik az ellenfél valamelyik egységére.
MESTER – Célpont egységünket az ellenfél valamilyen varázslattal megcélozza az 40% eséllyelvisszaverődik az ellenfél valamelyik egységére.

68_summonairLEVEGŐ ELEMENTÁL IDÉZÉS (SUMMON AIR ELEMENTAL)
Típus – Harc
Költség – 25
Hatóidő – 1 Csata
ALAP – (Power x 2) Levegő Elementál érkezik segítségedre.
HALADÓ – (Power x 3) Levegő Elementál érkezik segítségedre.
MESTER  – (Power x 4) Levegő Elementál érkezik segítségedre.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.