Föld Varázslatok

Levegő varázslatok | Tűz varázslatok | Föld varázslatok | Víz varázslatok

1 szint
28_shieldPAJZS (SHIELD)
Típus – Harc
Költség – 5
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – A szövetséges egység a közelharcban 15%-al kevesebbet sebződik.
HALADÓ – A szövetséges egység a közelharcban 30%-al kevesebbet sebződik.
MESTER – Az összes szövetséges egység a közelharcban 30%-al kevesebbet sebződik.

53_slowLASSÍTÁS (SLOW)
Tipus – Harc
Költség – 6
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Célpont ellenséges egység mozgása 25%-al csökken.
HALADÓ – Célpont ellenséges egység mozgása 50%-al csökken.
MESTER – Az összes ellenséges egység mozgása 50%-al csökken.

47_stoneskinKŐBŐR (STONESKIN)
Típus – Harc
Költség – 5
Hatódő – 1 Kör/Power
ALAP – Célpont szövetséges egység védelme növekszik hárommal.
HALADÓ – Célpont szövetséges egység védelme növekszik hattal.
MESTER – Minden szövetséges egység védelme növekszik hattal.

04_viewearthLÁTKÉP (VIEW EARTH)
Típus – Kaland
Költség – 2
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Megjeleníti a képernyőn a felvehető nyersanyagokat.
HALADÓ – Megjeleníti a képernyőn a felvehető nyersanyagokat és bányákat.
MESTER – Megjeleníti a képernyőn a felvehető nyersanyagokat, bányákat, tereptípusokat.

2 szint
25_deathrippleHALÁL FODROK (DEATH RIPPLE)
Típus – Harc
Költség – 10
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Minden lény (kivétel az élőhalottak)((Power x 5)+10) sebzést szenvednek el.
HALADÓ – Minden lény (kivétel az élőhalottak)((Power x 5)+20) sebzést szenvednek el.
MESTER – Minden lény (kivétel az élőhalottak)((Power x 5)+30) sebzést szenvednek el.

34_protectionearthFÖLD HÁRÍTÓ (PROTECTION FROM EARTH)
Típus – Harc
Költség – 5
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – 30%-al csökkenti a Föld varázslatok sebzését, a célpont szövetséges egységen.
HALADÓ – 50%-al csökkenti a Föld varázslatok sebzését, a célpont szövetséges egységen.
MESTER – 50%-al csökkenti a Föld varázslatok sebzését, az összes szövetséges egységen.

11_quicksandFUTÓHOMOK (QUICKSAND)
Típus – Harc
Költség – 8
Hatóidő – Érintésig
ALAP – A csatamezőn 4 különböző helyre futóhomok kerül. Az ellenfél természetesen ezt nem látja. Ha az ellenfél egysége belelép, akkor ott szépen leragad és már nem haladhat tovább a körben. Ha az egyikbe belelépnek, akkor eltűnik az összes.
HALADÓ – Ugyanaz mint az alap, de itt már 6 helyre kerül futóhomok.
MESTER – Ugyanaz mint az alap, de itt már 8 helyre kerül futóhomok.

3 szint
40_animatedeadHALOTT ÉLESZTÉS (ANIMATE DEAD)
Típus – Harc
Költség – 15
Hatóidő – Permanens
ALAP – Feléleszt ((Power x 50) + 30) életpontnyi szövetséges élőhalottat.
HALADÓ – Feléleszt ((Power x 50) + 60) életpontnyi szövetséges élőhalottat.Reanimates
MESTER – Feléleszt ((Power x 50) + 160) életpontnyi szövetséges élőhalottat.

35_antimagicANTI MÁGIA (ANTI-MAGIC)
Típus – Harc
Költség – 15
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – Célpont, szövetséges egység immunis 1-3 szintű varázslatokra.
HALADÓ – Célpont, szövetséges egység immunis 1-4 szintű varázslatokra.
MESTER – Célpont, szövetséges egység immunis lesz az összes varázslatra.

15_earthquakeFÖLDRENGÉS (EARTHQUAKE)
Típus – Harc (Ostrom)
Költség – 20
Hatóidő – Instant
ALAP – Egy pontot sebez a kastély falakon két, véletlenszerü helyen.
HALADÓ – Egy pontot sebez a kastély falakon három, véletlenszerü helyen.
MESTER – Egy pontot sebez a kastély falakon két, véletlenszerü helyen.

13_forcefieldERŐTÉR (FORCE FIELD)
Típus – Harc
Költség – 12
Hatóidő – 2 Kör
ALAP – Két hexa. széles erőfal kreálódik a célpont hexa elött. Ezen az erő-mezőn átsétálni nem lehet.
HALADÓ – Mint az alap, de itt az erőfal 3 hexa hosszú.
MESTER – Ugyan az, mint a haladó.

4 szint
24_meteorshowerMETEORZÁPOR (METEOR SHOWER)
Típus – Harc
Költség – 16
Hatóidő – Azonnali
ALAP – Az egységek a célpont hexa és környékén ((Power x 25) + 25) sebzést szenvednek el.
HALADÓ – Az egységek a célpont hexa és környékén ((Power x 25) + 50) sebzést szenvednek.
MESTER – Az egységek a célpont hexa és környékén ((Power x 25) + 100) sebzést szenvednek el.

39_resurrectionFELTÁMASZTÁS (RESURRECTION)
Típus – Harc
Költség – 20
Hatóidő – Permanens
ALAP – Célpont, szövetséges egység “hullái”-ból ((Power x 50) + 40) életpontnyi visszakapja az életét az aktuális csatában.
HALADÓ – Mint az alap, de itt((Power x 50) +80) ÉP-nyi lény tér vissza tartósan.
MESTER – Mint a haladó, de itt ((Power x 50 + 160) ÉP-nyi lény tér vissza tartósan.

50a_sorrowBÁNAT (SORROW)
Típus – Harc
Költség – 16
Hatóidő – 1 Kör/Power
ALAP – A célpont ellenséges egység morálja csökken eggyel.
HALADÓ – A célpont ellenséges egység morálja csökken kettővel.
MESTER – Minden ellenséges egység morálja csökken kettővel.

10_townportalVÁRKAPU (TOWN PORTAL)
Típus – Kaland
Költség – 16
Hatóidő – Instant
ALAP – Az idéző hőst beteleportálja a legközelebbi szövetséges városba. 300 mozgáspont is szükséges az idézéshez.
HALADÓ – Az idéző hőst beteleportálja a legközelebbi szövetséges városba (választhat), de csak amelyikben már járt. 300 mozgáspont is szükséges az idézéshez.
MESTER – Mint a haladó, de itt már csak 200 mozgáspont szükséges.

5 szint
19_implosionÖSSZEOMLÁS (IMPLOSION)
Típus – Harc
Költség – 30
Hatóidő – Azonnali
ALAP – A célpont ellenséges egység((Power x 75) + 100) életpontnyit sebződik.
HALADÓ – A célpont ellenséges egység((Power x 75) + 200) életpontnyit sebződik.
MESTER – A célpont ellenséges egység((Power x 75) + 300) életpontnyit sebződik.

66_summonearthFÖLD ELEMENTÁL IDÉZÉS (SUMMON EARTH ELEMENTAL)
Típus – Harc
Költség – 25
Hatóidő – 1 csata
ALAP – (Power x 2) Föld Elementál érkezik segítségedre. Egyszerre csak egy elementál típus lehet az irányításod alatt.
HALADÓ – Mint az alap, de itt (Power x 3) Föld Elementált idézhetsz.
MESTER – Mint az alap, de itt már (Power x 4) Föld Elementált idézhetsz.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.